Onze Diensten

Naast het regelen van stageplekken in Indonesië bieden wij nog meer diensten aan. Een aantal van deze diensten, zoals het regelen van een sim-kaartje tijdens je verblijf of onze intervisie’s, zijn al onderdeel van ons standaard pakket. Voor andere diensten, zoals het regelen van vervoer of een verblijf, vragen wij een kleine bijdrage.

Advies op Maat

Wanneer je je bij ons aanmeldt willen wij je graag een mooie ervaring aanbieden. Elke student komt hierheen met zijn of haar eigen verwachtingen, vaardigheden en vragen. Tijdens een intake gaan wij in gesprek met jou, om te kijken wie je bent en wat jij leuk vindt. Aan de hand daarvan zoeken wij een geschikte stageplek voor jou.

Visum

Het regelen van een visum is een ingewikkelde zaak. Ons personeel heeft ervaring met het papierwerk dat hierbij hoort. Wij regelen het graag voor jou, zodat je alleen nog maar naar de ambassade hoeft te gaan om je visum aan te vragen.

Huisvesting

Wij hebben een groot aanbod van kamers. Van lokaal sober tot luxe en uitgebreid. Wel of geen airco? Een tv op je kamer? Een locatie dicht bij het strand? Wij hebben meer dan 50 kamers en locaties opgenomen in onze database. Geef je wensen aan ons door en wij kijken welke plek het beste bij jou past.

Vervoer

De meeste mensen die stage lopen in Indonesië kiezen voor een electrische scooter, vanwege de vrijheid die hen dit biedt. Het kost, vergeleken met Nederland, vrij weinig om deze voor een langere tijd te huren. Mocht je een electrische scooter willen huren, dan kunnen wij je hierbij helpen. Ook bij het regelen van alternatief vervoer, een huurauto of tickets kunnen wij jou helpen.

Intervisie

Stage in het buitenland is een pittige uitdaging, die veel van je zal gaan vragen. Wij geloven dat jullie veel van elkaars ervaringen kunnen leren. Daarom willen wij je graag uitnodigen om mee te doen met onze intervisie bijeenkomsten.

Begeleiding

Wij begeleiden je ter plekke en ondersteunen je wanneer je tijdens stage ergens tegenaan loopt. Daarnaast helpen we jouw stagelocatie bij het schrijven van jouw beoordeling, zodat jij je studiepunten krijgt.

24/7 Bereikbaar

Mocht je tegen problemen aanlopen tijdens je stage of daarbuiten, dan helpen wij je graag. Ons personeel staat altijd voor jou klaar. Wij hebben een noodnummer waarop je ons 24 uur per dag kunt bereiken.

Ophaalservice

Het is wel zo fijn als er iemand op je staat te wachten als je aankomt op Lombok. Wij halen je op en brengen je naar je nieuwe huis en zorgen ervoor dat alles voor de eerste dag en nacht op Lombok geregeld is.

Rondleiding

We gaan je een rondleiding door je buurt geven. Het is wel zo fijn als je na een dag werken weet waar de supermarkt zit, of waar je ‘s ochtends je schone kleding bij de wasserette kunt ophalen.

Kennismaking

Wij gaan de eerste stagedag met je mee om ervoor te zorgen dat je een goede start maakt. Wij zullen je voorstellen aan je stagebegeleider, het team en je krijgt een rondleiding door het gebouw.

Sim-Kaart

Wij gaan een sim-kaartje voor je regelen zodat je direct bij aankomst kunt bellen en gebeld kunt worden. Daarnaast is het mogelijk om hier internet op te activeren, zodat je iedereen op de hoogte kunt houden van je avonturen. Neem wel een SIM-lock vrije telefoon mee. Mocht je hier een goedkope telefoon willen kopen, dan kunnen wij je hierbij helpen.

Introductieboek

Stage lopen in het buitenland is een grote uitdaging. Daarom hebben wij een handboek en een taalboek voor je gemaakt, zodat je al een beetje Indonesisch kunt en de cultuur kent als je deze kant op komt. Handig!

Zie hier onze prijs!